21 cze 2013

Przegląd lakierów z Avonu

Hi ♥
Często dostaję pytania zarówno tutaj na blogu jak i od moich Klientek jak to jest z lakierami Avon. Jak wiadomo zdjęcia katalogowe nie do końca ukazują autentyczny kolor lakieru. Jeśli chodzi natomiast o ich jakość uważam, że są na prawdę dobre, zważywszy na pojemność to i cena jest bardzo w porządku. Ja zanim zdecyduję się na jakiś odcień szukam zdjęć w internecie - na blogach - jak wygląda dany lakier na paznokciu. Dziś przedstawiam Wam moją małą kolekcję lakierów tej firmy ;-)


 lakiery Avon od lewej: ♥VintageBoutique ♥ Inspire ♥ Sunshine ♥ Viva Violet ♥Blue Shock ♥ Star ♥
Lakiery Avon od lewej : ♥ Orange Creamsicle ♥ Modern Mauve ♥ Strawberry ♥ Night Violet ♥Splendid Blue ♥ Sequoise Turquoise ♥ Deluxe Chocolate ♥ Pastel Pink ♥

Tyle ;-) Lakiery z czerwoną kropą są na sprzedaż, ich zużycie - tyle co do pomalowania jednego paznokcia do zdjęć powyżej ;) 6 zł za sztukę, zapraszam przy okazji do zakładki SPRZEDAM / WYMIENIĘ
Któryś przypadł Wam do gustu ? :)

20 komentarzy:

  1. ładne kolorki, pomogłaś mi z tymi kolorami bo właśnie mam zamiar skusić się na 2 z nich a nie wiedziałam jak na żywo będą wyglądać :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. na truskawkowy to bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowy świetny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta pomarańczka, kobalt i róż ;) te z drobinkami nie w moim guście. Jestem konsultantką od pół roku, ale nie miałam jeszcze żadnego lakieru od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, chyba najbardziej podoba mi się pierwszy i truskawka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego lakieru z avonu, chyba w końcu jakiś kupię na spróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja posiadam ten niebieski z pierwszego zdjęcia i fioletowy którego tu nie ma :P Na początku drażniła mnie ich konsystencja - wodnista i lejąca, musiałam nałożyć kilka warstw żeby efekt mnie zadowolił, ale potem się przyzwyczaiłam i je uwielbiam. Zwłaszcza ten niebieskie.
    Lakier żółty ciemny i brązowy z pierwszego zdjęcia i 2 pierwsze od prawej z drugiego są cudowne *.* Muszę je sobie zamówić w najbliższym czasie.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery mają fajny kolor, ale ja do tych z Avon nie mam przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam żadnego lakieru z Avonu, chociaż słyszałam że są dobre. Może kiedyś się zdecyduję, na razie moja kolekcja mi wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam jeden lakier z avonu wlasnie ze wzgledu an to, ze zawsze kolory katalogowe odbiegaly od rzeczywistosci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie mogę się przekonać do lakierów z avonu :)
    śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię lakiery z Avonu, choć mogłyby być troszeczkę tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jakoś nie jestem do końca do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...