5 maj 2013

Shopping: ostatnie nowości z kwietnia

Hej ♥
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z nowościami z kwietnia. Postanowiłam stopniowo zakończyć na blogu recenzje, choć jeszcze masa produktów czeka, aż o nich napiszę, mam nadzieję, że do końca maja uda mi się ten rozdział w życiu bloga zakończyć. Dlatego też nowości od tej pory będą tylko i wyłącznie dotyczyły ubrań i dodatków ;-) Najlepszym zakupem w kwietniu są Air Maxy, które sprezentowałam sobie na urodziny :) 

Postanowiłam też zaopatrzyć się w dłuższe bluzki, odpowiednie do legginsów. Muszę jeszcze zaopatrzyć się w odpowiedniej grubości legginsy ;-) Zdecydowałam się na dwie - białą i miętową. Jedna powędrowała do szafy mamy ;-)

 Ostatnim zakupem jest torebka - zwykła, prosta, beżowa, idealna na wiosnę ;-) Brakowało mi właśnie takiego koloru jak i modelu ;)


Tyle ;-) Teraz czekam na chłopaka i prawdopodobnie będziemy wspólnie zamulać ;-) A Wy jakie macie plany ?

13 komentarzy:

  1. torba! :) zapraszam do siebie na post z moimi majowymi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy, zazdroszcze air maxow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. air maxy sa swietne, sama mialam sobie sprawic na urodziny ale obawialam sie ze nie mam ich do czego nosic, poniewaz nie mam za duzo ubran nansportowo ,;)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka cudna!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się buty ;)
    Torebka też bardzo ładna ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to szukam czarnej shopper bag ale nie jakiejś wielkiej tylko mniejszej, subtelnej i ładnej :D
    oj pamietam jak ja zazdrościłam, z tym że u mnie to była chora obsesja że masakra xD :D
    niedziękuję hehehe:D:*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka świetna. I nike <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...