21 sie 2012

Solina 2012

W niedzielę spontanicznie wybraliśmy się nad Solinę. Po drodze minęliśmy wieeele miejscowości, które miały przedziwne nazwy ;-)! Nie miałam pojęcia o istnieniu tak dziwnych wsi i miasteczek :) Jako, że w niedzielę była prześwietna pogoda ubrałam neonową pomarańczową spódniczkę i pudrową mgiełkę. Całość spisała się bardzo dobrze, nie było mi ani zimno, ani gorąco ;-)

spódniczka/okulary/sandały -no name, bluzka - tutaj, naszyjnik - Avon, zegarek - Geneva

Niedługo przygotuję małą fotorelację z nad Soliny ;-)

34 komentarze:

  1. Bluzeczka zdecydowanie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. które to takie dziwne miejscowości hehe:D? coś czuję, że mieszkam w jednej z nich:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory, swietnie wygladasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śiwtena bluzeczka ;* a ja nad soliną byłam w sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne kolorki, świetne połączenie! zegarek też super. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko :)
    Strasznie podoba mi się twój zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny outfit, zegarek jest świetny! chętnie bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie:D:DD chciałabym taki zegarek ale złoty:D
    nad soliną jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam nad Soliną:) Piękne miejsca:) A ten zegarek ejst świetny i taki w tym stylu jest na mojej liście jesiennych zakupów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny dziewczęcy zestawik :) Zegarek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kolorystyka, w sam raz na tę pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  12. O mam podobną spódniczkę:)
    Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo sympatyczna stylizacja :)

    zapraszam do odiwedzenia mojego bloga obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz. Okulary, totalnie mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tam pieknie :)
    swietny stroj :D

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczka i bluzka świetne! obydwie rzeczy mają piękne kolory i idealnie ze sobą wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie najlepszy twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;) i czekam na fotorelacje z tego pięknego miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw rewelacyjny - świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne połączenie garderoby i biżuterii w jednej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła stylizacja :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A przejeżdżałas moze przez besko? :p ja tam mieszkam. Koło Sanoka. Z jakiej miejscowosci pochodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw! Kolor spódnicy jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...