20 sie 2012

Mix kolorów

Cześć ♥
Dziś mam dla Was outfit z sobotniego wypadu na fast fooda ;-) Oczywiście nie obyło się bez gorącej czekolady z lodami i bitą śmietaną, a co! ;-) Nie byłam pewna pogody, dlatego zdecydowałam się na bluzę, która w 100 % się przydała. Czerwona bluzeczka świetnie skomponowała się z jasnymi tregginsami ;-)! Oczywiście jestem mistrzynią głupich min ;-)

 bluza - Adidas, bluzka - sh, torebka - No Name, tregginsy - szafa.pl, balerinki - no name
Cześć Karolina ;-)

Zatęskniłam za bluzami, chyba znów zacznę nosić je nałogowo ;-)

39 komentarzy:

  1. mam taką samą bluze jak Ty tylko moja ma białe dodatki nie złote bardzo ją lubie i służy mi już pare lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ok tylko jak bluza to zdecydowanie nie ta torebka. Jestem chora na punkcie jak ktos sie ubierze na sportowo a nie weźmie sportowej torebki....albo bluza i szpilki aaaaaaaaaaa :P


    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyladasz w tej stylizacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta Twoja bluza:)) chciałabym taką:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą samą bluzę, tyle, że w innych kolorach -również uwielbiam ;-)
    Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez głupich min byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie mam , taka wyszła akurat na tych zdjęciach, może dlatego , że słońce świeciło w moją stronę ;)

      Usuń
  9. cieszy mnie to że się podoba :) też mam tą bluze - jest świetna, ale torebkę masz przecudowną jak i spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajną masz torebkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny outfit :) świetne tregginsy.

    OdpowiedzUsuń
  12. baleriny razem z bluzą wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się twoja torebka. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś strasznie brzydka, jeszcze te miny....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie wszyscy będą tak piękni jak Ty ;-)

      Usuń
  15. hej, otagowałam Cię w zabawie http://zycienaobcasach.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-236.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://health-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bita śmietana i czekolada! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. bluza super;)
    zapraszam do siebie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...