4 sty 2012

Postanowienia na 2012 ! : )

     1. Nauczę się wybaczać
2. Będę się uśmiechać - mimo wszystko ;)! 
3. Poświęcę więcej czasu blogowi
4. Schudnę w końcu. Nie dużo . Jakieś 5 kilo
5. Zrealizuję moją listę zakupów
6. Zadbam bardziej o moje włosy
7. Pooglądam wszystkie odcinki Monka
8. Będę szczęśliwsza ( ; 


Lista zakupów : 
- nowe Adasie lub Nike,
- czerwone rurki,
-  zakolanówki,
- dobry puder.  


Masakryczny dzień w szkole. Czekam na paczkę z Avonu i wyciachciachowuję serduszka na WOŚP :) 

A co tam u Was? Pokrywają Nam się jakieś postanowienia ; )? 

13 komentarzy:

  1. nie mam postajnowien bo i tak ich nie spelnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne postanowienia , ja mam ich znacznie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety zawsze wybaczam, chociaż w wielu sytuacjach nie powinnam.
    2, 4 i 8 mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wszystkie prócz 3 bo więcej niż 18 godzin dziennie nie potrafię xD

    OdpowiedzUsuń
  5. bejb, nie wyjawia się swoich postanowień!:< lepiej trzymać je w głowie i spełnić te które da się spełnić;d;D;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hej kochana! zostw w końcu adres maila pod konkursem u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Coz za fatalny, infantylny blog.

    1. Naucz sie malowac paznokcie.
    2. To, ze dorabiasz w AVONIE nie oznacza, ze jest to dobra marka. Testuja oni na zwierzetach i ich produtky sa podlej jakosci.
    3. ADASIE? Przepraszam, skad ty jestes?
    4. Fatalnie pisane recenzje, nigdy przenigdy nie zachecisz mnie do zakupu czegokolwiek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to straszne. załamię się i usunę bloga :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...