15 lis 2011

Shopping: tweety

Hej! Dzisiaj okazało się, że mamy sprawdzian na pierwszej lekcji, o którym kompletnie zapomniałam! Ale jakoś go ogarnęłam. Resztę dnia w szkole, pełniłam funkcję ozdobną, całe szczęście nikt nie miał ochoty mnie pytać. Na jutro muszę zrobić tylko kilka zadań z matmy i pouczyć się na chemię, wypadałoby poprawić sprawdzian =D.

Ostatnimi czasy bardzo często chodzę po sh, muszę Wam pokazać co 'upolowałam', ale dziś zaprezentuję Wam tylko jedną rzecz, a mianowicie t-shirt, według mnie boski :)!


podoba się Wam?

11 komentarzy:

  1. oo.. chciałabym mieć taki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo genialny ;D:)
    Bardzo przyjazna postać z bajki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :D

    O a ja dziś miałam kartkówke z matmy - porażka ! :d

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sh :) a t-shirt genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co masz dokladniej na mysli odnoścnie grafiki?:)
    Co do tła to zdecydowanie uwazam ze powinno się zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta bluzeczka :D
    Jak byłam mała uwielbiałam Tweety'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej , oddaj mi tą bluzkę haha :)
    gdzie ją kupiłaś ?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...