11 lis 2011

Odpowiedzi ( ;

Jestem pod wrażeniem Waszej wyobraźni! Niektóre pytania były na prawdę orginalne i nie miałam pojęcia jak na nie odpowiedzieć! :) Jakoś podołałam, podzieliłam je na kategorie i oto są ! :) Zaczynajmy ; ) 



1. Od kiedy masz bloga ? 
- Tego bloga mam od lutego br. ;)

2. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
To, że moje słowa nie rzekły się na wiatr. Mogę tu praktycznie napisać wszystko ;) Ponadto dzięki innym blogom wzbogacam się o wiedzę o kosmetykach, czerpię inspiracje. Cieszę się, że mam czytelników, bo bez Was nie byłoby tego bloga 

3.  Co Cię skłoniło do pisania bloga?
- Moje pierwsze blogi były onetowskie i wcale nie przypominały tego J Właściwie to nie usunęłam go, tylko przestałam na nim pisać, znajdują się tam historyjki, najczęściej smutne, które sama wymyślałam. Lubiłam to i chciałam podzielić się z innymi. Dlaczego założyłam tego bloga? Nie wiem J Pierwszy post, potem kolejny i mechanizm ruszył, teraz ciężko jest mi się z nim rozstać ;) 

4. Jak wspominasz pierwsze dni na blogu?
- Niepewnie ;)! Na pewno trochę się bałam, że blog okaże się klapą, że nie będę miała pomysłu na notki itp

5. Co Twoim zdaniem powinien zawierać ciekawy blog?
- To powinna być mieszanka życia codziennego z nutką outfitów, masą zdjęć, ciekawymi recenzjami, złotymi myślami. To co pisze autor powinno być szczere i na luzie ;) !  




6. Życiowe motto?
- Od czasu śmierci Karola „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” .

7. Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
- Bardzo chciałabym osiągnąć sukces zawodowy – zostać inżynierem lub geodetą. Jednak moim największym celem jest bycie szczęśliwą i taki stan chciałabym mieć przez całe życie.

8. Masz osobę która Cię w jakiś sposób inspiruje?
- Tak, ale nie jest to inspiracja jeśli chodzi o modę – przeglądam setki blogów i każdy jest dla mnie inspiracją. Jednak moją życiową inspiracją stała się  babcia Karola. Tylko ona podczas pogrzebu zachowała zimną krew i miała w sobie taką wielką wiarę. Zazdroszczę jej tak wielkiego zaufania Bogu, bo ja nie potrafię zrozumieć dlaczego on zginął.

9. Masz zwierzątko?
- Taak, kota i dwa psy :)

10. Twój ulubiony film / serial?
- Film – Harry Potter wszystkie części J  Serial – rodzinka.pl, Dr House, Dowody zbrodni, Bez śladu, CSI i Monk <3

11. Co jest Twoim życiowym priorytetem?
- W chwili obecnej nauka, Krystian i rodzina

12. Gdybyś miała być sławna kim byś była?
- Chciałabym być kimś, kogo ludzie nie tylko by podziwiali ale i szanowali. I chyba nie ma takiego zawodu, żeby być sławnym, podziwianym i szanowanym, więc to nie dla mnie ; )

13. Kierujesz się w życiu sercem czy rozumem?
- I tym i tym, jednak zawsze głos serca będzie decydujący.
 



14. Ulubiony rodzaj muzyki?
- Jestem osobą otwartą na muzykę. Nie mam ulubionego rodzaju muzyki, bo to co śpiewa Grubson, to „coś więcej niż muzyka” : )

15. Ulubiona piosenka?
- Całą najnowszą płytę Grubsona uważam za udaną, ale piosenka którą fałszowałam przez część wakacji, to „Małe rzeczy” Sylwi Grzeszczak. Bardzo lubię też "Rain Over Me".

16. Lubisz Biebera?
- Nie słucham jego piosenek, ale jestem tolerancyjna i nie mam nic przeciwko niemu ; ) 

17. Czy słuchasz muzyki kiedy bierzesz prysznic / kąpiel? Jak tak to jakie piosenki?
- Baaardzo rzadko ;) Ale jak już to robię to jak mam dobry humor, czyli disco polo (  ;

18. Umiesz coś zarapować na zawołanie?
- Chyba niee :) 


19. Moda czy kosmetyki? 
- Moda,  bo to ona w większym stopniu decyduje o tym jak nas spostrzegają ludzie.

20. Wolisz kupować ciuchy czy kosmetyki?
- Ciuszki ;)! 

21. Gdybyś mogła mieć jakikolwiek kosmetyk czy perfum to co być wybrała i dlaczego ? 
- Kosmetyk – nie mam pojęcia, jak mi się jakiś podoba to kupuję, nigdy nie potrzebowałam kosmetyku z wyższej półki ;)
Perfum– Coco channel – zapach, zapach, zapach < 3

22. Ulubiony kosmetyk i ulubiona część garderoby?  
 - Kosmetyk – wszystkie balsamy, masła do ciała, kremy i inne balsamy ;) Najlepszy : masło do ciała z Avonu ;)!
Część garderoby – buty 

23.  Gdybyś wygrała 10 000 na co byś je przeznaczyła?
- Na auto lub szalone zakupy ( ; 

24. Dostajesz 1000 zł na zakupy do wybranego przez siebie sklepu i masz tylko 5 minut aby zrobić zakupy. Jaki wybierasz sklep i jak zaplanowałabyś zakupy?
- New Yorker i biegnę to sukienki < 3 Lub do sklepu Adidasa  po buty < 3


25. Czy chciałabyś choćby jeden dzień spędzić jako mężczyzna? 
- Tak ; ) ! Strasznie ciekawi mnie o czym oni gadają i w jaki sposób spostrzegają dziewczyny – co liczy się bardziej wygląd czy charakter, długie nogi czy ładna buźka : ) 

26. Uzasadnij kto według Ciebie ma lepiej – mężczyźni czy kobiety? 
- Mężczyźni mieli lepiej kilka wieków temu, kiedy tylko oni mieli przywileje czy prawo do głosowania ; ) . Osobiście uważam, że kobiety – to nam się ustępuje, to o nas się dba i troszczy ; )

27. Jeżeli miałabyś być zwierzakiem to jakiego byś wybrała i dlaczego?
- Chciałabym być geopardem jest taki szybki =D

28. Odważyłabyś się hodować węża/pająka? Uzasadnij
 - Hmm. Odważyłabym się, ale jest mi to nie potrzebne, według mnie, to nie daje żadnej przyjemności ;) My będziemy hodować pieski ;)

29. Jak myślisz, ile kalorii zjadłaś do tej pory od samego początku swojego życia?
- Mnóstwo ! :) Lubię czasem zjeść niezdrowe jedzenie =D A słodycze mmmm ( ;

30Gdybyś przeniosła się 2 tysiące lat wstecz z Twoim obecnym doświadczeniem, to jaki stworzyłabyś wynalazek?
- Za pewne byłby to jakiś wynalazek związany z fizyką lub matematyką ;)

31. Co byś narysowała, gdybyś miała zaczarowany ołówek?
- Ciasteczkowego Potwora ! :)
 PYTANIE, KTÓREGO WŁAŚCICIEL ZDOBYWA NAGRODĘ :
 
Myślisz, że jak ludzie domyślili się, że mają się kochać ( w sensie łóżkowym ) ?

- Tak samo jak domyślili się wielu innych rzeczy, choćby tego jak mówić, śpiewać czy chodzić. Seks to czynność bez której ludzkość by wyginęła ; ) Więc cieszmy się , że wiemy jak się rozmnażać. Nie potrafię udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, aczkolwiek tej wiedzy raczej się nie przekazuje =D  Po prostu poznajemy swoje ciało i pewnych rzeczy się hm… domyślamy ; )


Autorkę pytania proszę o odezwanie się na e-maila: asieek13@gmail.com :) 
  
 

9 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, to pytanie mnie też rozwaliło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tymi pytaniami.
    Wiele się dzięki nim o tobie dowiedziałam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej. To pytanie mnie rozwaliło

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , a pytania faktycznie pomysłowe i kreatywne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D pyytanie jak najbardziej pomysłowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, świetne to ostatnie pytanie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ostatnio modne się te pytania zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...