24 sie 2011

Farby

      Dzień przed wyjazdem chłopaków do domu, malowaliśmy farbami. Początkowo zabawa wyglądała niewinnie, ale później zrobiło się na prawdę śmiesznie i kolorowo ;)


Lukas w wersji bazowej ;) 

Lubię to - dodatkowy los w konkursie :) !  


/Wczoraj kiedy wychodziłam z cmentarza spotkałam tatę Karolka. Nasza rozmowa trwała ok. 10 minut ale dla mnie była niesamowicie ciężka. Już ponad miesiąc Cię nie ma Skarbie... Kubuś ma już nagrobek i takie optymistyczne zdjęcie, a pod nim tekst " jestem tego pewny, w głębi duszy o tym wiem, że gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się.." Do zobaczenia chłopaki !  

 tak Kuba teraz na Nas patrzy. Ma tylko zmienione tło na niebieskie. Chyba nigdy się z tym nie uporam .

7 komentarzy:

  1. będzie dobrze, najgorsze są pierwsze 2/3 miesiące:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wyglada pomalowany tymi farbmi ;D
    :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję :(

    Małe ciacho znowu w akcji ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to przykre, trzymaj się, ale wiem, że to jest trudne. Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  5. współczuje . a tekst idealnie dobrany . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co sie stało ? jesli mozesz odpisz na moim blogu, mimo tego współczuję :<<

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...