21 kwi 2011

Outfit

     Witajcie dziewczyny: ) Dziś czeka mnie jeszcze tyle przygotowań! Ale muszę się wyrobić i wieczorem do kościoła. Wczoraj ogarnęłam pokój i jest błysk :) Pamiętam, że kiedyś dziewczyny prosiły mnie o zdjęcia mojego pokoju i postaram się je na dniach wstawić :)
     Moja przygoda z oszczędzaniem idzie w dobrej stronie, póki co nie wydałam zupełnie nic. A może nie miałam okazji ?:) W każdym bądź razie nie mam zamiaru się poddać :) . Wczoraj nie poszłam na rolki, dziś już pewnie też nie pójdę, ale po świętach zaczynam intensywną co najmniej godzinną jazdę i to dwa razy dziennie ;D ! W końcu zbliżają się wakacje i trzeba zbędne kilogramy zrzucić. Ale o moich sukcesach bądź niepowodzeniach w odchudzaniu innym razem :)


     Chcę jeszcze zaprezentować Wam mój płaszczyk, w którym chodziłam jak było chłodniej. Strasznie go kocham :) !



Miss Pierrot - ok. 200 zł <3

13 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest naprawdę fajny, przypomina mi Honey , ona miała coś podobnego ;) Poza tym te guziki są genialne.;)

    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. - StripMirko możesz mi podać adres do Twojego bloga ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszczyk :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: martylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez nie widac w sumie az tak duzej różnicy, ale ja chialam tylko kolor odzywic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny płaszczyk; )
    + zajebisty nagłóweeek! <333

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny ten plaszczyk!! no to chyba nie mialas okazji jakiejkolwiek,zeby cos wydac:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny płaszczyk :D
    +dodaje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszczyk ! naaprawde :)
    super blog :) zapraszam do mnie :)
    http://katti-ie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny ten płaszczyk :)
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. great coat!

    http://tumeretrouverasaparis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki w kolorze jasnego beżu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...